Fully alive, more than most

Igår var jag på stan en stund och jag köpte ett fint fat, massa ljus och stenar som jag ska ha på mitt rum, mysigt. Sen köpte jag nagellack, sminkborttagning och småsaker.

Nu har jag precis fikat och ätit tårta för mamma fyller år idag, hon blev glad åt sin present. Sen måste jag försöka plugga till provet imorgon, det är ungefär 100 sidor och jag har inte börjat än och jag har inte varit på så många lektioner heller så jag kan i princip ingenting. Nu ska jag kolla runt lite, läsa bloggar och skicka iväg en liten beställning till H&M, inte så mycket dock för jag har nyss beställt, och så tog en sak slut som jag ville ha, fan. Sen ikväll blir det pizza!



[flyleaf - fully alive]

Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: