Are we we are, are we we are the waiting

Slö helg, igår var jag då till västerås en sväng men jag köpte bara en ny bikini.
Just nu har jag Bullet in a Bible på högsta volym, jag är jätteglad :) jag och Emma har ståplatser till Green Day! Jag kan inte fatta det än, jag har väntat på det här i fyra år, Dream come true! Det kommer bli så jävla bäst! Nu kan jag dö lycklig, så den här dagen har varit bra, förutom vädret och skolans sega kukdatorer.

Imorgon har jag nationella prov i engelska B, Writing. Jag känner på mig att det inte kommer att gå speciellt bra, det handlar om jämställdhet och sånt, och jag vet inget om det. Men man får väl försöka att skriva massa skit och hitta på något bara eftersom det inte behöver vara sant. För övrigt så vet jag jag ju ändå vad det är för uppgift så jag får väl försöka träna nu, det vill säga om jag har nån ork. Surt också att vi inte får ha vår långa sovmorgon tack vare provet.

Och grattis till världens bästa Mike som fyller 37 år idag! <3


[Green Day - Are We The Waiting]
Kommentarer
> >Postat av: [ H - DeadKidWalking.blogg.se ]

sv: nice..



oliver sykes eller christofer drew, lätt :D

2009-05-04 @ 21:18:54
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: