Do you know what's worth fighting for,

...When it's not worth dying for?


Äntligen helg! men fan vilket jävla skitväder, det har regnat nästan varje dag den här veckan, hoppas det blir fint i helgen.
Nu sitter jag här.. och surar. Jag vill se på Berg flyttar in, inte för att jag brukar kolla på det, men idag är ju Dregen med så det vill jag inte missa. Men såklart så ska min familj se på hockey istället.
Idag var det nationellt prov i engelska igen och det gick inte bra idag heller, men men. Sen på idrotten var det HLR - Hjärt och lungräddning, man skulle rädda en snuskig docka som hette minianne, men det är väl bra att kunna iallafall.
Sen efter det var det bara en timme media och sen slutade vi, jag gick på stan en liten snabbis och köpte en t-shirt från Vero Moda och ett nagellack, sen cyklade jag hemåt.

Jag har sagt att jag inte ska tjuvlyssna på några låtar från 21st Century Breakdown, men jag kunde inte låta bli så jag lyssnade, men bara på en låt!
21 Guns, fyfan vad bra den var. Jag längtar tills jag får skivan i min hand, bara en vecka kvar <3
Då ska jag stänga in mig i mitt rum och bara lyssna på högsta volym och njuta, kolla i häftet och läsa texterna. Bara lyssna och läsa om och om igen.



[Bullet For My Valentine - Road To Nowhere]
Kommentarer
> >Postat av: [ Anonym ]

Oh, tack så mycket. Det är dock oredigerade bilder, så de är inte fullt så bra som de kan vara.

2009-05-09 @ 15:50:02
> >Postat av: [ Anna ]

Det var min kommentar allstå... som svar på din. Äh, du förstår nog

2009-05-09 @ 15:51:56
URL: http://eksfoto.blogg.se/
> >Postat av: [ Anonym ]

härliga bilder ;P

2009-05-09 @ 17:01:15
URL: http://mariiette.blogg.se/
> >Postat av: [ linda ]

sv: ja, twilightböckerna är tusen gånger bättre :) det har du väldigt rätt i ^^

2009-05-12 @ 11:18:30
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
> >Postat av: [ Metalnallen ]

Riktigt bra låt från ett riktigt grymt band!

2009-05-19 @ 21:14:44
URL: http://metalnallen.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: