I don't want to live in the mordern world

G o d m o r g o n !
Igår släpptes äntligen 21st century breakdown och den är underbar <3
Mina favoritlåtar so far är 21 Guns, !Viva La Gloria!, 21st Century Breakdown, Peacemaker, ¿Viva La Gloria? (Little Girl), Murder City, American Euology och Restless Heart Syndrome.
Men jag gillar alla låtar mer eller mindre, det är de enda planerna jag har för helgen, att lyssna på skivan! och just nu sitter jag och tittar på lite videoklipp ifrån när de spelade på Abbey Road!

Igår var jag på synundersökning, det var jättesvårt, jag såg nästan ingenting, haha. Men det gick rätt så bra iallafall, fast min syn inte var helt perfekt och jag ser sämre på högra ögat, men det visste jag redan, har märkt det.
Naturkunskapsprovet som jag hade i torsdags gick bra också, jag fick G, så nu är jag klar med den kursen. Nu ska jag gå och fika med wienerbröd.



[Green Day - East Jesus Nowhere]
Kommentarer
> >Postat av: [ Anonym ]

den är bra!

2009-05-16 @ 22:26:40

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: