You walk on water, you sing a lovely tune

Stress stress stress, jag känner mig stressad hela tiden.
Det är så mycket i skolan nu, den här veckan har jag tre svåra prov och jag har inte pluggat nånting än, men jag skiter nog i det grafiska och tar det nästa vecka istället, jag är så bra på att skjuta upp saker, så jag ligger efter i det mesta, grattis.

Imorgon blir det en kort dag, jag börjar 12 och då är det matte i en timme, sen ska vi bara lyssna på nån snubbe som kommer och pratar en stund.
Yayness, min historielärare sa idag att min uppsats klarade sig, så jag slipper skriva om den. Jag skrev bara ihop den lite snabbt igårkväll för att få det gjort.

Jag vet inte, jag kommer nog inte skriva på ett tag.
Jag har ingen lust eller ork.



Kicken. Jag behöver kicken.
För att orka. Men jag ska sluta, har slutat.
Jag behöver något att kämpa för. Jag behöver lite lycka.
Bye bye destruktivitet.

[shining - ännu ett steg närmare total utfrysning]

Kommentarer
> >Postat av: [ linda ]

sv: tack så hemskt mycket! :) måste då verkligen säga att hela din blogg är väldigt fin, åh!

2009-03-16 @ 21:02:26
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: