Nobody likes you, everyone left you.

Sitter och lyssnar på Escape the fate och äter lite godis, jag har äntligen börjat förstå mig på Last FM, det tog rätt lång tid. Men facebook förstår jag fortfarande inte, jag är ganska efterbliven ibland.
Idag var jag ledig, jag har varit hemma och tagit det lungt, och sen vart ut. För en gångs skull så har jag lagat mat också, pastasås blev det, och det var faktiskt jättegott! Men imorgon blir det nudlar, det är mer min nivå, jag är inte speciellt bra på att laga mat, imorgon är det studiedag, då måste jag försöka plugga till ett omprov också, jag orkar inte få ett IG igen.. jag är trött på att misslyckas hela tiden.
Nu ska jag ladda ner lite ny musik och kika på tradera, sen ska jag göra te.

Har nån en inbjudan till spotify som jag kan få?
Jag hinner aldrig få tag på dem..

today's outfit;



Jeans Vila | T-shirt Gina Tricot | Skjorta H&M [killavdelningen ftw] | Skinnjacka Carlings

[escape the fate - situations]
Kommentarer
> >Postat av: [ Sara ]

tyvärr, mina inbjudnignar är slut..

men cool outfit!

2009-03-24 @ 22:00:08
> >Postat av: [ Emma ]

Snygg Outfit!:)

2009-03-25 @ 11:17:28

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: