Heart like a handgrenade

Idag har jag inte gjort nåt speciellt, jag har vart borta hela dagen.
Men jag mår inge bra och i flera dagar har jag haft ont i huvudet hela tiden, kanske borde ta en alvedon snart.
Men nu ska jag äta min Ben & Jerry glass och sluta klaga.
Det är den godaste glassen som finns, egentligen gillar jag inte glass så mycket men jag älskar den här glassen.
Imorgon måste jag städa rummet, det ligger kläder, skräp, påsar, pengar, skor, tidningar, smink, böcker och massa grejjer överallt och det gör så jag får ännu mer ont i huvudet, intressant va.
Jag hatar när det är stökigt, allt måste vara perfekt.
Och jag tycker om min heartagram muspekare.
hejdå.



> Heart like a handgrenade har premiär 25 mars, det här är för bra för att vara sant, jag har väntat på det hur länge som helst!
Och den första singeln från 21st century breakdown, "Know your enemy" kommer ut  i april!

greenday.com skrev:
"And be sure to keep an eye out for tour announcements and the album and single release date very soon!"



[dope stars inc - bang your head]
Kommentarer
> >Postat av: [ Leila ]

Hej sötis! Jag har en frågestund på min blogg (min första), kika jättegärna in och lämna en fråga! PUSS <3

2009-03-08 @ 09:24:23
URL: http://augg.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: