Ipred lagen

Idag gick jag upp jättetidigt, 9:30, annars brukar jag sova mycket längre.
I torsdags var jag och klippte och färgade håret, det blev en hel snelugg, kanske lägger upp en bild nån gång om jag orkar. Sen nästa gång jag färgar så blir det nån brun färg istället för svart.
Nu har jag den perfekta presenten till mamma också, så jag behöver inte tänka på det mer. Hoppas hon blir glad.

Jag har precis laddat ner Twilight igen, den här gången med mycket bättre kvalitet! Sen laddar jag ner massa musik också, för sen 1 april träder nya IPRED lagen in, så det är bara att ladda ner så mycket som möjligt innan dess.
SUG min stora balle, det finns väl för fan viktigare saker att tänka på än att folk laddar ner, jag är riktigt jävla förbannad nu.
Det är bara massa jävla pengakåta bolag som förlorar på utvecklingen och försöker att hindra den. Men de har inte speciellt stor chans, internet är framtiden.



Chris Drew!

- - - - - - - - - -
Dansa dansa era jävla svin
i takt till alla framgångar i era liv
jag säger dansa dansa era jävla svin
så jag får papapapapapa panik

[cradle of filth - the byronic man]
Kommentarer
> >Postat av: [ ewezi ]

Sv: Tack så mycket :)!

2009-03-15 @ 12:27:40
URL: http://ewezi.blogg.se/
> >Postat av: [ Anja ]

Svar:

Tack så mycket!

2009-03-15 @ 16:38:20
URL: http://originalet.blogg.se/
> >Postat av: [ dana ]

Thx sötnos!

2009-03-15 @ 16:43:18
URL: http://dddana.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: