Can you hear it scream? Deep deep inside

Vädret är perfekt, Solen skiner och äntligen smälter den förbannade jävla snön. Snart blir det vår, jag längtar till värmen. Den här dagen började bra och sen blev allt skit, jävla tankar, ångest, skit. Så jag orkade inte vara kvar helt enkelt, jag åkte hem istället.
Och jag är så skoltrött så det finns inte, vad ska man göra?
Sen  såg jag en liten kille som såg precis ut som han den där killen i the grudge. det var läskigt.

Dagens frukost: Oboy och 2 mackor.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, svart linne, röd tröja.
Dagens låt: Braindamage - Dope stars inc
Dagens vil ha: Sommar, nya kläder, pengar.
Dagens prat: Har inte pratat så mycket..
Dagens svåraste: Alla jobbiga uppgifter i illustrator.
Dagens humör: Inte så bra.
Dagens otur: Att allt gick åt helvete.
Dagens person: Inte vet jag.
Dagens irritation: Tänker jag inte skriva.
Dagens kroppsdel: Fingrar
Dagens smink: Mascara.

[bring me the horizon - diamonds arent forever] 
Kommentarer
> >Postat av: [ Metalnallen ]

Grym musik!

2009-03-26 @ 08:41:44
URL: http://metalnallen.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: