9 mm through your fucking head

Sjuk igen, så det blir ingen skola för mig imorgon, skönt, fast ändå inte, man missar ju så mycket.
Jag tycker i alla fall att det var jättemysigt igår när alla lampor var släckta, jag hade tänt massor av ljus istället! Det enda vi hade på var teven, jag satt och kollade lite på Robinson, men jag tycker att det var mycket bättre förut när det var på ettan, det enda som är bra nu är låten i reklamen med Dead by april.
Och nu har vi ställt fram klockan en timme, det är jämt så tråkigt för man får sova en timme mindre.
Idag har jag inte gjort så mycket, bara lyssnat på musik och gått runt och varit sjuk helt enkelt. Sen har jag väl suttit vid datorn och redigerat bilder..och kollat på Wipeout, hah.
Sen har jag fixat lite med min myspace Adda mig! <

> Nu är det bara 47 dagar tills MTV börjar spela Green Days video för 'Know your enemy'!
Jag längtar :D






[deathstars - new dead nation]
Kommentarer
> >Postat av: [ linda ]

sv: japp, jag ska på p&l och se dem :) hihi, durå?

2009-03-30 @ 02:34:16
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
> >Postat av: [ Bettina ]

hej! jag såg att du hade röstat på mig i outfit- tävlingen hos cecilia. tänkte bara säga tack!! :)

2009-03-30 @ 17:08:18
URL: http://booak.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: