The bonds of my blood turns so cold

Igår läste jag ut böckerna, de var jättebra, jag  älskar dem!
De är underbara, det går inte att  lägga ifrån sig dem när man väl har börjat läst.
Jag rekommenderar de verkligen.
Jag har nyss varit ner på stan och köpt tredje boken också,
sen längtar jag tills fyran kommer ut på svenska.
Jag tror jag har blivit besatt och jag vet att jag kommer att läsa dem många gånger.
Men jag är besviken på filmen, fast böcker är alltid bättre än filmer.



- - - - - - - - -
Tristess.
Rastlöshet.
Boredom.
Jag vet inte.

Känns som jag ruttnar bort, sakta men säkert.
Försöker tänka, försöker göra det dom flesta gör när dom bara är.
Men det går ju fan inte, "Jag tänker, alltså finns jag".

Jag vill att det ska hända något.
Jag trodde att det skulle vara ett uppryck att ha lov, att bara få vara, bara få tänka.
Det var det inte.
Rädd för att ta ansvar, rädd för att komma någon vart.

[bring me the horizon - medusa]
Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: