Billie Joe Armstrong 37 år!

Billie Joe Armstrong 37 år idag!
Det finns, och har aldrig funnit ord för hur underbar du är.
Det sättet som du har kommit in i mitt liv och förändrat allt, det går inte att beskriva.
Det känns som om du står mig så nära, varit där när jag har behövt någon i både glada och sorgliga tillfällen. 
Du är vacker, du är underbar, du är obeskrivlig.

Den personen jag är idag, det jag gör, de valen jag har gjort och det som kommer att hända är jag tacksam för till dig.  Jag skulle inte vara den jag är idag. 
Jag kommer aldrig glömma första gången jag hörde din röst, hur du fångade och drog in mig och tog mig till en plats som jag inte kunde drömma om förut.
Du, Mike och Tré har satt ett avtryck i mitt liv som aldrig kommer att försvinna med tid.
Musiken ni gör, och på sättet ni framträder den, det finns bara inte ,men ändå så gör det. Ni visade mig en ny värld.
Fy fan vad jag älskar dig.
<3




[green day - waiting]

Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: