Green Day, 21st century breakdown demo!

21st century breakdown, jag har demon!
5:14 lång, jag kommer ha den på repeat resten av dagen.
Det här gjorde min dag.
Vare sig den här versionen kommer vara med på albumet eller inte så var det obeskrivligt bra.
Jag verkligen älskar den och refrängen är hur grym som helst.
Han sjunger  verkligen rakt in i hjärtat.

I was made of poison and blood
Condemnation is what I understood
From Mexico to the Berlin wall
Homeland security can kill us all
My generation is zero
I never made it as a working class hero


21st century breakdown
I once was lost but never was found
I think I'm losing what's left of my mind to the 20th century deadline


<3

Kommentarer
> >Postat av: [ helena ]

åh, det skulle varit himmla snäll om du skulle vilja skicka den till mig!

2009-02-28 @ 15:42:56
URL: http://mypetsally.devote.se
> >Postat av: [ Max ]

Snälla skicka den låten till mej dom e så jävla bra!

2009-03-25 @ 15:40:22

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: