From the river to the street

Valborg idag.
Sitter i skolan och har webdesign just nu, det är ungefär en timme tills vi slutar, jag har jätteont i huvudet och vill bara åka hem. Jag hatar att många går halvdag idag och inte vi. Det är så orättvist men det är väl bara att hålla ut, vi är ju lediga imorgon iallafall.
Uh, jag är rädd att ståplatserna till Green Day kommer ta slut, jag tänker aldrig i livet ha sittplats, jag är ingen pensionär. Jag vill stå och hoppa och sjunga! Inte sitta still..
Jag kan inte fatta det, att jag kommer att få se dem. Det finns inget annat band som jag älskar såhär mycket och de har betytt och betyder jättemycket för mig, jag längtar så mycket <3

Sen ikväll blir det Bullet fot my valentine på P3 Live!

Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: