The beautiful people

Idag har det varit fint väder, varmt och soligt! Det är så skönt och man känner sig i alla fall lite gladare.
Vi fick sluta jättetidigt idag, närmare 11, så jag tog bussen hem då, och när jag kom hem så bakade jag en kladdkaka, mums! Sen städade jag rummet riktigt ordentligt, det var väl behövligt. Sen har jag bara vilat och kollat på tv, jag är fortfarande förkyld. Nu sitter jag bara här och slösurfar lite, och lyssnar på nya singeln 'Beg for it' med Hardcore Superstar, den är skitbra, jag längtar tills nya albumet släpps, 3 juni!
Det är många bra band som släpper nytt det här året, det känns som jag kommer att bli fattig.



[hardcore superstar - beg for it]
Kommentarer
> >Postat av: [ Anonym ]

det är inte långt kvar nu :D

2009-04-03 @ 23:26:53

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: