Know your enemy

Jag har precis ätit frukost och nu håller jag på att städa min överfulla garderob, jag vill ha en walk in closet istället. Sen ska jag gå och göra en ugnspannkaka och efter det måste jag göra mig i ordning för det blir kupolen idag istället för imorgon. Innan jag åker ska jag hinna fylla på min mp3 med musik också, jag känner mig stressad.
 
Igår släpptes Green Days singel, Know your enemy. Först gillade jag den inte så jättemycket, men den blir bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den, fast det är lite mycket upprepningar, men jag älskar solot. Jag gillar 21st century breakdown mer, fast jag vet att jag bara hört den ofärdiga versionen, men skillnaden mellan den och den riktiga kan inte vara jättestor.


Sen måste jag såklart boka Hardcore Superstars nya cd 'Beg for it'.
 < Lyssna på nya singeln!
Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: