I can never get out of here

Jag har nyss duschat och nu sitter jag här med Deathstars ur högtalarna!
Idag har jag mest spelat GTA, vad hände med det fina vädret? Så fort vi fick lov så försvann det., jag vill ju sola. Sen jag har faktiskt lagat mat också, det blev pasta carbonara, det är gott och enkelt att göra. Imorgon ska jag ner på stan med några kompisar och kolla, kanske bowla och äta. Men jag ska inte köpa något för på lördag ska jag åka till kupolen! Då ska jag köpa väskan jag ville ha, sen leta efter ett par chinos, jag har velat haft ett par jättelänge, men har inte hittat några bra som passar än.

Deathstars top 10;
virtue to vice
via the end
termination bliss
death dies hard
trinity fields
blitzkrieg
new dead nation
tongues
mark of the gun
the last ammunition




Rösta på Deathstars som 'best international act' och 'best live act' här <
Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: