There is no turning back

Året nollåtta.

ÅRET
Hur har året nollåtta varit för dig? - Negativt, mycket tankar, problem och skit. Men det fanns bra stunder också.
Bättre än förra året? - Nej..
Har du träffat några nya vänner? - Tror inte det, bara på internet, om det räknas.
Isåfall vilka? - Orka räkna upp.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? - The 69 eyes på peace & love, bullet for my valentine och lite minnen <3
Har du flyttat under år nollåtta? - nä
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ja massor :*
Isåfall vilken? - Det är så många så jag orkar inte skriva

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollåtta? - Åt helvete.
Har du strulat med någon? - nej
Har du varit kär? - Kär och kär, jag vet inte. Kanske.
Har du sagt jag älskar dig till någon?- Nej
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej, jag suger.

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Ja..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - yep
Har du varit i slagsmål? - Nej

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ehh ja..
Isåfall vad? - Ofta jag tänker skriva det här.
Har du skämt ut dig? - Har jag säkert.
Har du ljugit för en vän? - ja
Har du gjort något dumt mot en vän? - ja
Har en vän gjort något dumt mot dig? - ja

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Karlfeldsgymnasiet :cc
Har någon varit elak mot dig på skolan? - elak och elak
Hatar du någon på din skola? - yep
Har du gjort något framsteg? - Nej, mera baksteg isåfall..
Har du haft alla rätt på ett prov? - Nej, jag bara failar.


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Mhm
Har du många killkompisar? - Njae
Har du förlorat en vän? - det har jag..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Vet inte, tror och hoppas inte det.
Har du ljugit för en bästa vän? - Njae

Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: