Shopping!

Idag var jag i västerås och shoppade lite, jag hittade lite kläder för en gångs skull.
Men det var jobbigt, jättemycket folk överallt som bara sprang runt för att det var mellandagsrea, och jag hatar när det är så mycket folk, jag får panik.
Men jag gjorde slut på lite av mina julklappspengar, det blev väl lite över tusenlappen.
Motto: Bränn pengar medans du har dom.



Svart t-shirt med tryck, Carlings, 199 :-  79 :-
Svart t-shirt med tryck, Carlings, 199 :-  99 :-
Vit t-shirt med tiger, Gina Tricot, 99 :-
Svart huvtröja, New Yorker, 199:- 99: -
Svart cardigan, Stadium, 249 :-  99:-
Svart linne, H&m, 49:50 :-
Blått linne, H&m, 49:50 :-


 


 

Grå t-shirt med tryck, New Yorker, 129 :- 79 :-
Svarta skor med stjärnor, H&m, 98 :-
Väska, H&m, 249 :-
Armband, Glitter, 89:50 :- 22:50 :-



Allt är mycket snyggare i verkligheten!

Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: