- Bullet for my valentine <3

Bullet for my valentine @ Arenan
Det var helt jävla underbart <3

Först på morgonen så var jag till skolan och gjorde nationellt prov i matte, gick sådär. Sen åkte jag hem och gjorde mig klar.

Köade i ca 2 timmar och det var jobbigt och kallt, Sen när de började släppa in så började alla bara trycka på och jag satt helt fast, jag trodde jag skulle bli ihjälklämd heh, kom in och köpte en cola och t-shirt sen var det bara att vänta.

19.30 började första förbandet spela, Bleeding Through från Kalifornien, de var bra. 
Andra förbandet var Lacuna Coil, inte så bra.

Sen kom Bullet på scen och alla blev helt galna :D
Första låten var Scream aim Fire och den var perfekt som öppningslåt!
Andra låtar som var speciellt grymma (men alla var ju bra) var All these thing I hate, Waking the Demon, Hand of Blood, Tears don't fall och avslutningslåten Forever and Always.

Det var mäktigt när alla i hela publiken sjöng hela Tears don't fall, och All these things I hate. Och när vi alla hoppade i takt när de spelade Waking the Demon.

Klockan halv 11 var det slut och jag var trött i benen, ont i fötterna osv. Men det var awesome <3 Jag gör vad som helst för den som kan ta mig tillbaka.

Jag fick inte så mycket bra bilder så jag filmade mest.







2008-12-05 @ 21:51:38
Kommentarer
> >Postat av: [ Emma ]

De är bra!!! =)

2008-12-23 @ 13:25:13
URL: http://blueice.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: