- Be mine valentine

Dags för en lista..


Utseende:
Hur många halsband äger du? Mellan 20 och 40 
Hur många ögonskuggor har du? Extremt många.
Har du haft piercing nån annanstans än öronen? Näsan ._.
Vilka hårsprayer har du hemma? got2b, Maria Nila och massor som jag inte vet vad de heter.
Vilken är din favorit tång, platt elr volym? Platt
Har du mera än 20 öronhängen? Nej
Äger du nån mascara? Ja många
Hur många (om du svarat): Ca 10
Vilken färg (om du svarat ): Svart
Hur många läppglans äger du? Några stycken
Hur många läppstift? Inget tror jag

Kläder :
Vad har du för trosor på dej? Svarta
Hur många trosor äger du? Jättemånga x]
Äger du nån sak av d&g ? Nej fan heller.
Har du nån billabong tröja? Nej och jag vill inte ha heller.
Isåfall hur många? - fitta, jag ahr ingen har jag ju sagt
Vad är dina favorit byxor ? Mjuiksbyxor, för då ser ingen mina ben.
T-shirt eller huvtröja? Båda
Vita elr svarta leggings? Svarta, men jag hatar leggings
Äger du en palestina eller vanlig sjal? Ja många
Hur många ? Vet inte, räknar faktiskt inte mina saker

Killar :
Bruna eller blonda? Svart
Populär eller tönt? Spela roll?
Vad är det första du tittar hos en kille ? Ögonen
Kortare eller längre än dej? Längre
Svensk eller utländsk? Spela roll.

Övrigt :
Svarade du ärligt på alla frågor? Ja
Vilka är utmanande? Dom som vill.

Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: