Two skies, watching it all, fading

Äntligen är det lov, fan vad skönt!
Inte för att jag förtjänar det, men ändå.
Nu kan man vara uppe hur länge som helst och sen sova halva dagen.
Ingen stress, inga krav.

Idag var jag ner på stan och köpte ett par skor igen!
Sen köpte jag bara lite småsaker som behövdes.

Nu har jag precis ätit och sitter här och lyssnar på System of a down.
De är ett av världens bästa band, och jag tror faktiskt inte de har en enda dålig låt.
Vissa låtar har bara fåniga texter men sen finns det texter med budskap också, och de har en skitbra politisk åsikt tycker jag.
Låtarna är snabba och har nästan inga solon, de har ett eget unikt sound och jag älskar det, jag fattar inte hur de kan vara så himla bra.

Jag tycker att det är så synd att de gick skilda vägar, jag hoppas att de återförenas någon gång.



[system of a down - stealing society]
- en av mina absoluta favoritlåtar!
Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: