Confusion never stops

Känner mig bara trött och seg idag, har solat lite och bränt mig ännu mer.  Imorgon ska jag förmodligen åka till västerås, fast jag får se för just nu känner jag mig inte speciellt pepp, har ingen lust att göra någonting. Har inget att skriva så det blir en lista, och det bästa med listor är att man kan svara ärligt på alla frågor för det är ingen som läser dem.


RELATIONER
Jag har ett fast förhållande [ ]
Jag tycker om mig själv [ ]
Jag pratar med min mamma om allt [ ]
Jag har en bästa vän [x] - flera
Jag har många killkompisar [ ]
Jag hatar mina syskon [x]
Jag har husdjur [x] - dammråttor
 


KÄRLEK
Jag har varit otrogen [ ]
Jag kan "älska" en person jag inte känner [ ]
Jag pratar aldrig med mina ex [ ]
Jag har varit kär i en lärare [ ]
När jag var liten "frågade jag chans" på en kille [ ] 
Jag är kär i någon just nu [/] - inte kär kanske, men gillar.


FAMILJ
Jag har berättat en hemlis för min syster/bror [x]
Jag skvallrar inte på mina syskon [ ] - jo det gör jag, jag ger bara igen. 
Jag bryter inte ett löfte till mina föräldrar [ ]
Jag har någon gång smitit ut utan lov [x]
Jag har kommit hem full [ ]


MATVANOR
Jag äter frukost, lunch, middag och kvällsmat [ ] - jag äter frukost, antingen lunch eller middag och inget mer.
Jag äter gärna grönsaker [x]
Jag tänker på vad jag stoppar i mig [/]
Jag äter godis och chips mer än en gång i veckan [ ]
Jag handlar upp mer än 50 kr på godis då jag handlar [ ]
Jag dricker hellre läsk än mjölk [x]
Jag är allergisk mot något [x]
Jag har fuskat med frukost och svimmat i skolan [/]


DÅLIGA VANOR
Jag röker [ ]
Jag festar ofta [ ]
Jag gillar att se andra lida [x] - beror på vem det är, men om det är nån som förtjänar det, så ja.
Jag har sårat en person jag egenltigen älskar [ ]
Jag har sagt en sak till någon annan så denna person börjat gråta [x]
Jag har sagt "jag hatar dig" [x]
Jag har haft sönder något med flit [x]


BRA VANOR
Jag har sagt "förlåt" då jag bråkat med en kompis [x]
Jag har kramat någon idag [ ]
Jag brukar säga fina saker till folk och mena det [ ]
Jag ger ofta komplimanger [ ] - är varken bra på att ge komplimanger eller ta emot dem, det är bättre att vara tyst.
Jag pratar hellre än att slåss [ ] - Varken eller.
Jag har bett om ursäkt för en dum sak jag gjort [x]


VÄNSKAP
Jag har en bästa vän [x]- flera
Jag föredrar fler bekanta än få nära vänner [ ]
Jag umgås med fler än 4 personer i skolan [ ] - hatar min skola,
Jag har tröstat en kompis som varit ledsen nu på sistone [ ]
Jag är ovän med någon just nu [x]
Jag är sur på en vän just nu [ ]


HATOBJEKT
Jag hatar en fd. vän [/] - inte hatar, men ogillar.
Jag har bråkat med någon på sistone [x]
Jag har slagit någon [x]
Jag ogillar någon i skolan [x]
Jag gillar inte min klass [x]
Jag har sagt något elakt till någon idag [x]
Jag har sårat någon idag [ ]
Jag hatar någon jag känner [ ]


HUMÖR
Jag känner mig glad [ ]
Jag känner mig ledsen [x]
Jag känner mig irriterad [x]
Jag ler ofta [/] - vet inte, ofta är det fejk
Jag skrattar sällan [ ] 
Jag har ont någonstans just nu [x]
Jag är trött [x] - På allt, ja.

Kommentarer
> >Postat av: [ Vanessa ]

sv; halsbandet kommer ifrån bikbok :)

kram

2009-05-03 @ 12:41:54
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
> >Postat av: [ Viks ]

Tack så mycket :)

2009-05-03 @ 14:03:47
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: