Kill your enemies

Sitter här och lyssnar på musik, jag har nyss duschat, och nu har jag fått hicka också, kul.
Idag var jag till Västerås med klassen, först besökte vi VLT och sen fick vi fri tid resten av dagen.
Så vi gick runt i stan och kollade, men jag köpte nästan ingenting.
Fast det fanns mycket jag ville ha men jag tar det nån annan gång när jag inte behöver känna mig stressad.
Jag är rätt trött nu också, jag sov max 4 timmar inatt.
Sen åt vi på nåt ställe som hette Chicco eller nåt sånt och då råkade jag elda upp nåt jävla papper som var runt min ciabatta, haha, det var kul. Men jag kvävde elden, det luktade illa sen.
För övrigt så var ciabattan inte speciellt god.

Här är det lilla jag köpte..

T-shirt, Gina Tricot 99:-
Cardigan, H&M 198 :-
Kofta, Gina Tricot 199 :-




> Deathstars är med i nya numret av Metal Hammer, här är lite snygga bilder! *Drools*






[deathstars - virtue to vice]
Kommentarer
> >Postat av: [ Lisa ]

Fina bilder <3

2009-03-02 @ 21:00:29
> >Postat av: [ Maria ]

Tackdesamma :D

2009-03-03 @ 12:06:26
URL: http://miaah.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: