I made you smile

Sitter här och äter glass igen, har precis duschat och idag gjorde jag en hårinpackning,
mitt hår är slitet och  äckligt med 10000 meter lång utväxt, men på torsdag ska jag äntligen klippa och färga det. Jag vet hur jag ska ha det och jag kanske ska ta med en bild, sen får jag se om jag tar mörkbrun istället för svart den här gången.

Idag har jag städat rummet och rensat i min garerob, sen har jag bara suttit här och tagit det lugnt. Jag har gjort om designen också, men jag vet inte om jag är nöjd, fast det är jag aldrig.

Imorgon slutar vi tidigt så då ska jag på stan en stund och leta efter en födelsedagspresent till mamma.
Sen ska jag titta om nån affär har fått in fjärde Twilight boken 'Så länge vi båda andas', annars får jag beställa den från cdon.
Och jag har tänkt på en sak, jag vill verkligen ha ett par vita converse, jag har redan haft svarta, bruna och röda och nu vill jag ha ett par vita.
Men nu ska jag se på Wipeout, haha.

Och jag tittade in på cocoo.se, det finns så mycket snygga smycken där!
Här är lite armband som jag vill ha.



Visitkort

[suicide silence - bludgeoned to death]

Kommentarer
> >Postat av: [ Lidia ]

är d ok om jag följer din blogg? ^^

2009-03-18 @ 20:36:36
URL: http://nightdress.blogspot.com

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: