Om jag kunde drömma

Idag är det semmeldagen! Jag har bara ätit en halv vaniljsemla, haha.
För jag hatar mandelmassa, det är så äckligt.

Nu har jag äntligen köpt de första två Twilight böckerna;
'Om jag kunde drömma' och 'När jag hör din röst'.
Jag hade beställt den första från cdon, men då skulle jag fått vänta ända tills maj.
Så jag avbeställde den istället för man vill ju inte vänta flera månader.
Så nu blir det bara läsa läsa läsa!




Sabbe var jättesnäll och ritade en skitfin bild till mig idag :D
Med Ville, Billie och Kurt! Jag tycker det blev jättelikt!
Tack <3



[from first to last - the levy]
Kommentarer
> >Postat av: [ Anonym ]

YAY semloooor!! mums, och YAYAYAYAY DUBBEL YAYAYA TWILIGHT!!! ^^ varsegoooood!! :)

2009-02-24 @ 21:24:38
> >Postat av: [ Natalie ]

Ååå vad mysigt! Jag har läst hela Twilight serien (fast på engelska), underbara böcker! Läs alla fyra, jag gillar sista bäst :)

2009-02-25 @ 20:34:43
URL: http://blackdiary.blogg.se/

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: