Ready or not at all

Jag kom precis ut ur duschen och jag är sjukt trött och hungrig, har inte ätit något sen jag åt frukost imorse, bara en smoothie. Men ska nog äta lite om en stund. Mina kusiner har varit här, vi har varit barnvakt åt dem, de är så himla gulliga! Vi har gjort pärlhalsband, tittat på barnprogram och varit ute.
Skönt att det är sista skoldagen på veckan imorgon, och vi har bara naturkunskap, samhällskunskap och sen webdesign hela eftermiddagen och då behöver man inte göra så mycket, jag är snart klar med kursen, ska bara fixa lite småsaker på min hemsida men jag är inte alls nöjd med den. Nu ska jag som sagt gå och äta, sen så blir det nog att titta på nån film eller läsa! Jag håller på att läsa en jättebra bok just nu, så jag vill inte att den ska ta slut, haha.


[him - razorblade romance]
Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: