Happy easter everyone!

Det är så himla skönt med påsklov!
Jag är helt slut, idag har det varit massa släkt här och vi har ätit och sånt, och jag har spelat Guitar hero med mina kusiner, jag vann överlägset såklart. Och det har varit skitvarmt ute idag och snön är almost gone.
Massa godis, pengar och lite saker har jag fått också, fast egentligen vill jag inte ha nåt godis alls, men men.
Nu sitter jag bara här och lyssnar på lite musik, jag är så sugen på att ladda ner ny fräsch musik och filmer, men jag vågar inte.. jag vill inte ha böter eller nåt. Jag hatar den där lagen, det är så jävla idiotiskt.  Men det är väl bara att vänta några veckor och se.
Och det här var den dummaste jävla skit jag har läst.


just nu: [system of a down - chic n stu]





Så jävla fina bilder <3
Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: