50 sanningar

Ja nu ska jag skriva 50 sanningar om mig, inte för att någon vill läsa men ändå, jag har tråkigt.

1. Jag älskar tända ljus
2. Jag är mörkrädd
3. Jag kan ibland känna mig väldigt ensam
4. Jag älskar musik
5. Jag hatar lögnare
6. Jag skrattar åt mina egna skämt
7. Jag har tvångstankar, jag måste göra om saker flera gånger tills det blir rätt.
8. Jag hatar vintern
9. Jag har jättedåligt självförtroende
10. Jag älskar skräckfilmer
11. Jag är oekonomisk
12. Jag har dåligt tålamod
13.  Ibland vill jag bara försvinna
14. Jag skriver ganska mycket
15. Jag kan inte räkna huvudräkning
16. Jag är blyg
17.  Ibland känns det som att jag bara förstör
18. Jag vill ha bruna ögon
19. Jag tror på ett liv efter döden
20. Jag vill flytta härifrån så fort som möjligt
21. Jag har dåligt minne
22. Jag kan inte laga mat
23. Jag hatar min kropp
24. Jag vill åka till finland över nyår och gå på helldone
25. Jag vill åka till miami
26. Jag skrattar fult
27.  Jag sitter vid datan hela dagarna för jag har inget liv
28. Jag är dum i huvudet egentligen.
29. Jag älskar att göra folk förbannade.
30. Att vara ensam ger mig ångstattacker.
31. Jag tycker inte om att ha jeans, jag hatar mina ben
32. Jag skrattar väldigt väldigt mycket
33. Jag har dålig humor
34. Jag känner mig värdelös
35. Jag vill träffa kompisar från internet
36. Jag hatar staden som jag bor i
37. Jag har över 100 cd skivor
38. Det är affischer över hela väggarna i mitt rum
39. Jag har massa hemligheter som ingen vet
40. Jag tycker inte om att prata i telefon
41. Jag har blått nagellack
42. Jag är rädd för spindlar
43. Jag drömmer sjuka drömmar, sen får jag ont i huvudet resten av dagen
44. Jag är vindögd
45. Jag glömmer jämt att vattna mina blommor så de är halvdöda
46. Jag är feg
47. Det är mycket jag ångrar
48. Blod är vackert
49. Jag kommer inte på nåt mer
50. Äntligen slut!
Kommentarer

skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar: